Koparki z U-Boot-ów?, czyli Polak potrafi :)

Screen z niemieckiego forum, na którym to Niemiaszki narzekają jaką to mają ch***wą gospodarkę i jak to ich składający się z wielu mniejszych kraj wykupują lub rozkradają cudzoziemcy. Ogólnie skarzą się tam co w Niemczech jest źle i za czym stoją jak nie chińskie wirusy to cudzoziemcy albo szalony kanclerz  :).

Proszę drogi czytelniku moich wypocin skup się głównie na kwestii koparek i U-Boot-ów bo o to mi chodzi. Reszta tekstu może być nie ważna :).

Na tym forum na Polskę i Polaków też się czasami skarżą :).

Polak potrafi. Nawet z U-Boot-a koparkę zrobić :D. Przekonała się o tym komisja z pewnego zagranicznego koncernu, która wizytowała swój zakład w Polsce…..

87053968_820882161723894_7533690490533707776_n

Tak to jest jak zniszczy się własny przemysł i kupuje się tylko zagraniczny złom. Niemcy zrobili tak z wieloma technologiami w ostatnich latach. I teraz robią tak ze swoimi ostatnimi przemysłami: maszynowym i samochodowym. FINIS GERMANIA. W ostatnich pięciu latach czwarty kraj na świecie z milionami głodujących bezrobotnych.

Bombardier w ostatnim czasie wykupił wszystko co było do kupienia w branży.

11:00 Komentarz czytelnika

Do polskiej jakości. Pewna branża znanego na całym świecie szwedzkiego koncernu, który robi też samochody pozwala od lat produkować dolne części jej koparek kołowych w Polsce. Teraz są znaczne problemy z jakością produkowanych tam części spawalniczych. W Trierze w siedzibie firmy zebrała się komisja ekspertów, która miała zbadać problem w Polsce. Podczas zwiedzania zakładu w Polsce i dokonywania odpowiednich kroków wyszło że pracownik przy wielkiej frezarce bramowej zaczął przeklinać jak dorożkarz.

Gdy został zapytany w czym jest problem poskarżył się że podczas obrabiania frezarką ciągle odłamują mu się frezy. Przez to wyszło na jaw że Polska firma kupiła tańszą – rosyjską stal z recyklingu, stal od U-Boot-ów, z których robiła też dolne części koparek. :D. Rzecz była w tym że przy frezowaniu materiału nie wytrzymywały frezy. Nic nie wiem o tym czy można było całkowicie zrezygnować z produkcji oświetlenia tych pojazdów ze względu na promieniowanie radioaktywne.

8:15 Dopisek czytelnika-De do Przełom w wydobywaniu (pozyskiwaniu) Covestro zaostrza swój program oszczędnościowy

Tutaj mamy najpierw to że Corona-Virus został określony (okrzyknięty) przełomem w zleceniach co jest związane ze słabością (osłabieniem) przemysłu samochodowego jest z reguły obłędna (zwariowana) polityka klimatyczna kanclerza i  politycznie wykuty na  blachę pakt klimatyczny. Czyli czysta wina polityki, która upadła niemieckiej gospodarce na plecy i klęka na kolana przed zagranicznymi inwestorami żeby wycinali las oraz żeby podarować im kraj i środki transportu. Nawet Leverkusen dostaje teraz znacznie mniej przychodów z podatków. 1,6 miliardów mniej zysku tylko w jednym koncernie. To miła sumka. 😀

Nawet ten artykuł pokazuje że w Chinach już nic nie funkcjonuje :D.

Ale dlaczemu akurat w Chinach? Co ma piernik do wiatraka? – przyp. MikkeHarry (podobnie jak tłumaczenie :P).

Komentarze

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: