MikeHarry obiecał, a że jest jak Komonowicz – jak mówi tak robi to w naszym pijanym rankingu najdroższych wódek świata, które można komuś sprezentować pod choinkę umieszcza wódkę już na kieszeń niektórych Polaków. A wystarczy że ten jeszcze raczej nie przeciętny Polak ma gdzieś luzem jakieś niepotrzebne 23 tysiące złotych to jeszcze zostanie mu 100 zł na szlugi bo szacowny, nadobny, a co ważniejsze polski trunek kosztuje 22 tysiące 890 zł i jest produkowany w Żyrardowie.
Butelka
Projekt butelki to zasługa francuskiego piosenkarza Jean`a Roch`a i jedna kosztuje ponad 7 tysięcy dolarów. Tradycyjną butelkę opakowano w akrylowe opakowanie w kształcie niedźwiedzia siedzącego w rozkroku – edycja jest limitowana i niektórzy twierdzą że to wódka raczej nie na polski rynek, ale przecież już więcej jest Polaków którzy wydaliby na butelkę wódki 23 tysiące zł niż tych co wydali by na nią 12 milionów zł!. Ta butelka to unikat, który mało kto widział, udało się to ludziskom na filmowym festiwalu w Cannes (nawet spróbowali!). W Paryżu i Saint Tropez również udało się to wybrańcom (w tym ostatnim pewnie żandarmom:D).
Za granicą
Złośliwi zachodni recenzenci twierdzą sobie bezczelnie po angielsku że lepiej by było być zaatakowanym przez niedźwiedzia niż zapłacić 7 tysięcy dolców z hakiem za butelkę z płynem. Ale to nie koniec zachodnich akcentów w tej polskiej wódce….
James Bond i „Spectre”
Jedną z żyrardowskich wódek z serii „Belvedere” opijał się będzie aktor w najnowszej produkcji o James`ie Bond`zie pt „Spectre”. W filmie będzie zareklamowane logo alkoholu, ale bliższe szczegóły na temat umowy wytwórni wódek z producentami filmu są nie znane. Planowane są wspólne kampanie reklamowe dwóch rodzajów limitowanych butelek z wygrawerowanym motywem 007.
USA
Prasowe reklamy polskich wódek zostały zakazane w USA po tym jak ktoś światły stwierdził że zachęcają one do gwałtów (walka z polską mniejszością – poziom hard!). Reklama przedstawiała podobno kobietę obejmowaną przez mężczyznę (no to już ku**a gwałt i poćwiartowanie!) Był tam też podpis – „Belvedere gładko wchodzi w gardło, inaczej niż cześć mężczyzn”. Amerykańscy konsumenci zgłosili setki skarg po obejrzeniu reklam na Twitter`ach i Facebook`ach, a nie w prasie drukowanej (sic!) – kultura czytania w narodzie. I reklamę polskiej wódki z mediów wycofano jeszcze zanim skargi dotarły do władz….
Od autora
Może wódka nawet jeśli polska nie była dobrym pomysłem na wigilijny wpis. Ale co tam – Wesołych Świąt drodzy moi czytelnicy i przede wszystkim NA ZDROWIE!. Dobre*, drogie i POLSKIE!.
*Czy dobre to nie wiem bo nie próbowałem, tutaj się za butelkę płaci i nie mogę się w żadnych źródłach doczytać o smaku samego trunku i o tym ile ma on procent/volt. Bo liczy się tylko droga butelka!….