Debata kandydatów na prezydenta Siedlec

W zeszłą środę tj. 29.10/2014 odbyła się w Sali Białej MOKu w Siedlcach debata samorządowa z udziałem kandydatów na prezydenta ww. w pełni zelektryfikowanego i odkułaczonego miasta. MikkeHarry miał przyjemność (bo ruszył dupę) być jednym z niestety nielicznych widzów i słuchać pytań redaktora RDC (była transmisja na antenie live) i publiczności do ww. kandydatów, a potem odpowiedzi tych drugich. Zawiodła trochę strona techniczna przedsięwzięcia bo nagłośnienia na sali nie było i trzeba było rzucać uchem. Swoje światłe pomysły na rządzenie miastem za swojej prezydenckiej kadencji przedstawiło 4 kandydatów z SLD,PSL, KWW Bezpartyjne Siedlce i Nowej Prawicy (MikkeHarry popiera tego ostatniego jakby co). Zabrakło jak to wyraził się szanowny redaktor – „wielkich nieobecnych” czyli min. kandydata na prezydenta miasta Siedlce z PO i STS oraz, uwaga! – obecnego prezydenta miasta p. Wojciecha Kudelskiego z PIS!, miał najwyraźniej jakieś inne, poważniejsze zajęcia w tym czasie. Czy „wielcy nieobecni” uznali że i tak wygrają wybory (wszyscy,pfffuuu!) i debata taka jest im niepotrzebna, czy po prostu nie chcieli zaszkodzić sobie bardziej i ośmieszyć się w czasach gdy dość krucho stoją z poparciem,a obecność na tym wydarzeniu tylko pogorszyła by ich wynik.

Kawałka ciała dała niestety publiczność, której było jakoś mało jak na tak ważną dyskusję. Licznie stawili się tylko zwolennicy Nowej Prawicy (młodzi) i elektorat jednego z „wielkich nieobecnych” – tego, który na wyborczych plakatach obwieszcza ludności swoją czerwoną łapą zasięg okręgów wyborczych. Plakaty p. prezydenta Wojciecha Kudelskiego zajmują w Siedlcach zajmują większość słupów. Mniejszość słupów zajmują obwieszczenia Urzędu Miasta, tak że mało już jest miejsca na plakaty innych kandydatów, tak wygląda kilkanaście słupów w mieście.

MikkeHarry postanowił wypocić się na temat tej debaty nie tylko dlatego że się jej przysłuchiwał, ale również dlatego że oprócz relacji na żywo w RDC nie było żadnych innych mediów (a to wydarzenie ważne w mieście), tylko prywatna kamera. Także jest mało relacji z tej debaty, dla wielu mieszkańców pozostaje ona nie zauważona,a media lokalne ją totalnie olały. Czy pismaki robią łaskę (taką jak Sikorski:D) że poinformują mieszkańców o tym co się dzieje w ich mieście??. Czy gdyby jeden z „wielkich nieobecnych” wspaniałomyślnie stawił się na debacie to przyszły by wszystkie lokalne mendia, bez łaski??. Tak, bo większość mediów zażyczyła sobie podobno zapłaty za tą relację!, wiem to od jednego z organizatorów. Tutaj zachodzi pytanie czy mendia w mieście nie są aby na czyichś usługach?? i czy nie relacjonują za darmo tylko debat i konferencji tych obecnie rządzących??. Należałoby się powołać w Siedlcach jakiś niezależny portal informacyjny, donoszący mieszkańcom o sprawach lokalnych. Redaktorzy pisali by tam o tym co robi w samorządzie prawica i lewica, żadnych hejtów, żadnych cudzych opinii i żądania haraczu za relację, żadnego robienia łaski. Po prostu surowa informacja o tym co się stało i miejsce na wnioski i komentarze dla czytelników. Istniejący już siedlecki portal informacyjny też zażyczył sobie pieniędzy za relację z konferencji. Na konferencji Nowej prawicy, która odbyła się kilka dni wcześniej także było tylko jedno medium – „Życie Siedleckie”, inne zechciały kasy. Poniżej zamieszczam linki do artykułów i odsłuchu.

Konferencja Nowej Prawicy

Debata samorządowa z kandydatami na prezydenta

Wg. MikkeHarry`ego najlepiej na debacie wypadł pan Mateusz Kozłowski, a wg was??.

Abraham Lincoln (1809-1865) – prezydent pod dwiema tonami betonu

O pierwszym prezydencie USA, który padł ofiarą zamachu, mało tego – jego ciało usiłowano wykraść z grobu żeby uzyskać okup!. Tak, to ten sam prezydent, który powołał do życia jedną z najpotężniejszych służb specjalnych na świecie – Secret, Service, a dzisiaj CIA – Abraham Lincoln,a mianowicie jego trup jak na bloga o horrorach przystało jest ofiarą dzisiejszego posta.

W dniu swojej śmierci Lincoln podpisał ustawę o powołaniu Secret Service, która miała wtedy zapobiegać pladze fałszowania pieniędzy, gdyż do lat 60. połowa dolarów znajdująca się w krajowym obiegu USA była fałszywa. I dlatego szef jednego z syndykatów fałszerskich wpadł na pomysł porwania prezydenta ( a raczej tego co z niego zostało) aby uzyskać okup w prawdziwych banknotach, które były wtedy nie lada rzadkością, chodliwą jak u nas polskie fajki z kiosku.

Trochę grozy

Kilku nieudaczników zakradło się nocą na cmentarz i włamało do grobowca Lincolna, ołowiany sarkofag ważący pół tony był jednak dla nich za ciężki. Szef gangsterów posłał jednego z nich po następnego człowieka – tego pilnującego powozu. Ten nie skierował się jednak w jego stronę, ale w stronę wejścia do grobowca gdzie od 3 godzin czekał na niego oddział Secret Service (bo taka była łączność, technika i gadżety w tamtych czasach). Tak, jeden z rabusiów był szpiclem prekursorki CIA, służby miały pojmać cmentarnych grabieżców lecz chuj im z tego wyszedł bo uciekli (taki był profesjonalizm przyszłego CIA w tamtych czasach, pomyśleć że teraz udają im się zamachy na WTC i przewroty wojskowe  w krajach trzeciego świata).

Po tym niechlubnym incydencie jakim zapewne była próba wykradnięcia truchła tak zasłużonego (przede wszystkim dla CIA, dzięki któremu istnieje) prezydenta USA jego ciało zostało przeniesione do piwnicy krypty, a potem ciągano je w różne miejsca aby utrudnić pracę przyszłym rabusiom zwłok. W roku 1901 syn Lincolna miał dość już tego cyrku i traktowania zwłok ojca jak chorągiewki i kazał wsadzić je do stalowej klatki i spuścić ją do krypty 3 metry pod ziemie. Klatka z ciałem gościa który ustawą powołał Secret Service została zalana dwiema tonami betonu. Abraham Lincoln spoczywa tam do dzisiaj….

 

Pierwsza tysiączka i Debata Prezydencka…

No to tysiąc okrągły przekroczony. Z tej okazji taka tam niespodziewajka. Bo parę fotek MikkeHarry`ego jak miał parę kilo lat wcześniej.

2011 0

2011 1

2011 2

2011 4

2012 1

2012

2011 10

 

Akcje ulotkowo-plakatowe trwają bo jest kampania i konkurencja nie śpi PIS to sobie nawet bezczelnie pod kościołami stoi i nagabuje ludzi wychodzących z niedzielnej mszy. A wszystkich z Siedlec zapraszam na dzisiejszą debatę prezydencką o 18:00 w MOKu w Sali Białej. Też tam będę i przedstawiony zostanie kandydat KNP na prezydenta naszych w pełni zelektryfikowanych i odkułaczonych Siedlec!. Kilku innych kandydatów też potwierdziło swoją obecność. Na debatę jest zaproszone RDC, więc możliwe że będzie transmitowana na żywo przez tą stację. Dla gap i zagubionych dodam że to tam gdzie Stowarzyszenie KoLiber organizowało spotkanie z p. Wojciechem Sumlińskim – dziennikarzem śledczym. No to mam nadzieję że się widzimy!.

Tymczasem dostałem listę wyrwanych z moich tekstów fragmentów. Fragmentów tych podobno mam unikać na blogu bo piszę jak stary pisowski dziad. Zamieszczę je poniżej i możecie dodać coś od siebie co uważacie że jest lipa. Jeśli macie pomysły czym zastąpić te wyrażenia żeby nie straciły sensu i znaczenia lub jakieś domyślne substytuty tych wyrażeń znacie (MikkeHarry wychodzi z założenia że inteligentni ludzie go czytają i się domyślą o co mu chodzi jakby co)) to też piszcie w komentarzach.

„Widzę że mowami księdza Piotra Glasa nie ma zainteresowania, ale cóż. Po kolejnej setce wszystko to podsumuje. Bezbożniki!.
*Powyższe dwie linijki nie dotyczą peda.., odstępców (przepraszam!)
Trzecia wojna światowa trwa już dawno!
Dlatego proszę wysłuchajcie księdza, a dowiecie się gdzie jest diabeł i jego demony!
dla mendiów gównego rynsztoka…
znów żydostwo i masoneria
pożytecznych durniów i pachołków Brukseli
żydopedalski jewrosajuz
Żydobolszewicki Jewrokolchoz
nie miał nawet pieniędzy na takie przedsięwzięcie, ale za to miał na nazwisko (o zgrozo!) Zuckenberg
TelAwizja (jeszcze) polska
Pomijając ztranswetyzowaną szkaradę niejaką Annę Grodzką (Krzysztof Bęgowski)

Dziękuję za ten tysiąc z hakiem wszystkim z różnych stron świata!.

Avatar – najbardziej dochodowa bajka w historii kinematografii

MikkeHarry spóźnił się parę lat z tym postem bo i nie jest fascynatem sc-fi i przygodówek czy bajek. Komiksy o zielonych, czy niebieskich ludzikach też go nie interesują, a ten film akurat pot tym względem zdał egzamin. Z początku w ogóle mi się nie podobał, wręcz mnie nudził i nic dziwnego bo leci prawie 3 godziny. W telewizji z reklamami (o zgrozo!) ponad 3!. „Avatar” – brytyjsko-amerykański film sci-fi z 2009 r. zarobił najwięcej kasy ze wszystkich filmów na świecie (kwota wynosiła ponad 2 miliardy dolarów!), drugim takim dochodowym w historii światowej kinematografii filmem był już tylko „Titanic„. Scenariusz do filmu powstał już w 1995 r, jednak wtedy uznano jego realizację za nie możliwą i udało się to dopiero 10 lat później reżyserowi i scenarzyście James`owi Cameron`owi. Zdjęcia do produkcji realizowano w roku 2007, w 3 miejscach – w USA, na Hawajach i w Nowej Zelandii. Film wydany w trzech technikach – 2D,ED i 3D Imax. Do kręcenia zdjęć użyto nowoczesnych kamer 3D uchwytujących przestrzeń w sposób w jaki widzi je ludzkie oko. 60% filmu to efekty specjalne – postacie wykreowane komputerowo i tak też dopasowano ruchy aktorów do granych przez nich postaci w innym świecie. „Avatar” jest też czwartym najdroższym  p[od względem produkcji filmem na świecie, ale pierwszego dnia premiery zwrócił się kilkunastokrotnie, zarabiając w ten jeden dzień ponad miliard dolarów!. A o co się w ogóle w tej bajce rozchodzi??. To zaraz…

av2

Av

av1

O to że sparaliżowany komandos zostaje wysłany ze szpiegowską misją na planetę Pandora zamieszkałą przez ludzi drzew (Navich). Na miejscu zamiast wykonywać rozkazy przełożonych zaprzyjaźnia się ze społeczeństwem niebieskich ludzików i powoli staje się jednym z nich zakochując się w córce szamanki. Na`vi to humanoidalna rasa zamieszkująca planetę znajdującą się na poziomie ziemskiego neolitu. Używa łuków, włóczni, ujeżdża smoki i tworzy proste narzędzia. A wyglądają tak jak na zdjęciach wyżej. Jednak polecam obejrzeć film który jest wciągający i przykuwający uwagę jak dobra bajka pamiętana z dzieciństwa. Na`vi mają jakieś piętnaście klanów, a jeden z nich – ten najczęściej pokazywany w produkcji mieszka na domowym drzewie. MikkeHarry zastanawiał się w jakim języku mówią Na`vi, ale jest to podobno sztuczny, nie istniejący język stworzony na potrzeby filmu. Akcja filmu toczy się na planecie Pandora w 2154 roku gdzie na tym właśnie księżycu gazowego giganta hoduje się Avatary – ciała z połączonego DNA ludzkiego i Na`vi. Ludzki kontroler zdalnie steruje takim ciałem i odczuwa je chodząc we śnie….

Główny bohater (niepełnosprawny komandos), który steruje swoim Avatarem zostaje rzucony w wir konfliktu Na`vich z ludźmi nieba (swoimi kolegami i przełożonymi) szukającymi na Pandorze zapewne surowców. Po czyjej stanie stronie??. Ludzi czy niebieskich ludzików??. Czy miłość do przedstawicielki innej rasy będzie silniejsza??… Tymczasem ludzie atakują…

Avatar a psychika

Po premierze miały miejsce akty depresji u widzów pragnących od tej chwili zamieszkać na Pandorze, blogerzy brytyjscy mieli ból dupy nie mogąc pogodzić się z faktem że świat stworzony przez Camerona to tylko fikcja, zwykła bajka i jaja. Niektórzy zapiekli fani tej fikcji rozważają podobno popełnienie samobójstwa dzięki któremu mają znaleźć się w świecie chociaż trochę podobnym do filmowej Pandory mającej atmosferę,rzeki i geologię podobne do ziemskich.

Film zdobył dwa Złote Globy i trzy Oscary, obsada dotychczas mało znana z innych produkcji, brak ważniejszych celebrytów. W 2010 r. odbyła się premiera książki Dirka Mathisona pt. „Avatar” zawierająca informację nt. geologii i astronomii Pandory, kultury Na`vi, technologii ludzkiej na Pandorze i 13-sto stronicowy słownik języka Na`vi

W tym roku do kin ma wejść „Avatar2″ na Boże Narodzenie (podobno), a w następnym (2015) roku „Avatar3″, jednak wg. reżysera nie ma na to szans i premiera Avatara2 odbędzie się dopiero w 2016 r. James Cameron planuje też film „Avatar4″.

Dla MikkeHarry`ego Avatar to taki mały Harry Potter. Bajka chociaż za długa, co od niej odstręcza, jednak po obejrzeniu dokładniejszym i wczuciu się w ciało Avatara przez ekran może wciągnąć. Ale ja nie mam zamiaru zabić się żeby zamieszkać na księżycu jakiejś gazowej planety, mimo to fanów bajek i przygodówek zachęcam do seansu.

Avatar – cały film

Unijna kasa na Afganistan początkiem nowego Dżihadu?

Podaje tą informację jako drugi w Polsce bo temat Komisji Europejskiej łozącej unijne fundusze na rozwoj państw trzeciego świata to temat nie zbyt interesujący dla mendiów gównego rynsztoka…

A za co Unia chce płacić Afgańczykom prawie półtora miliarda euro do 2020 r.??

  • Stworzenie miejsc pracy
  • Stworzenie instytucji państwowych
  • polepszenie życia ludności
  • sprawienie że afgańskie społeczeństwo będzie bardziej słyszalne i widzialne na arenie międzynarodowej
  • stworzenie afgańskiego rządu unii narodowej (WTF!!??)*
  • rozwój miast i rolnictwa (za dotacje, a potem limity produkcji??)
  • profesjonalizację policji (żeby umiała sobie radzić z wszczynającymi burdy na afgańskich ulicach muzułmanami??:D)
  • sektor zdrowia
  • demokratyzacja!!
  • wzmocnienie państwa prawa:D
  • rozwój gospodarczy
  • stabilność społeczna

Na osiągnięcie tych celów w Afganistanie Unia Europejska wyda szczegółowo po paręset milinów euro, a 300 milionów zostanie jeszcze „na zachętę” rozdane Afgańczykom. Zapewne tylko tym którzy znajdą ciepłe posadki w sfinansowanym przez UE nowym „afgańskim” rządzie, czy lekarzom, którzy będą przepisywać Afgańczykom recepty na leki produkowane przez koncerny farmaceutyczne faworyzowane ulgami w UE…. Życie ludności się nie polepszy tylko uzależni od unijnej kasy, zechcą coraz więcej dotacji i kredytów,powstaną afgańskie agendy specjalizujące się w żebraniu o dotację z Brukseli. Wzmocnienie państwa prawa i demokratyzacja za miliardy euro??. – Tutaj nasuwa się polskie hasło – „20lat wolności”, ciekawe jak będzie wyglądał Afganistan po 20 latach takiej „demokratyzacji” dokonywanej przez kontrolę społeczeństwa nad rządem, mediami i instytucjami, bo takie są niby założenia tej demokratyzacji. A komu będą służyły instytucje państwowe stworzone za unijną kasę??. Jakie będą wdrażały reformy??. Pod czyje dyktando??. – To już chyba wiadomo….

*Co do tego rządu…to UE jest wtajemniczona w szczegóły programu reform!. Cokolwiek to znaczy!.

Na taki pomysł wpadnięto podczas corocznego spotkania Banku Światowego (fuuu!) i Międzynarodowego Funduszu Walutowego (znów żydostwo i masoneria!) w Waszyngtonie, a wpadło na niego dwóch uczestników tego spotkania – jakiś unijny komisarz (mniejsza o to jaki) i przedstawiciel prezydenta Afganistanu. Miliardy euro mają iść tam gdzie są najbardziej potrzebne i tam gdzie się je najskuteczniej wykorzysta (rozkradnie?). Ta „pomoc” mieści się w ramach globalnej akcji wsparcia prawie 20 miliardami euro państw niby rozwijających się a Ameryce Środkowej, Azji i Afryce. A żydopedalski jewrosajuz jest już podobno w trakcie wymyślania nowych programów pomocowych…

Miejsca pracy może i będą bo trzeba będzie pozatrudniać pożytecznych durniów i pachołków Brukseli którzy te darowane fundusze będą przyznawać i rozdzielać, czyli – urzędników w nowo powstałych dzięki dobroduszności europejskich podatników, którzy jednak o tym nie wiedzą instytucjach państwowych. Coś się tak MikkeHarry`emu zdaje że te instytucje zostaną powołane właśnie do takich i takim podobnych celów. I chyba tylko ten punkt się uda!.

Islamska Republika Afganistanu!

Jedna rzecz mnie męczy tzn. Afganistan jest republiką islamską zamieszkaną przez prawie 31 milionów muzułmanów (podobno tych najbardziej wściekłych), mieszkają tam Pasztunowie, Uzbecy, Tadżycy, Hazarowie, Turkmeni…aż w końcu talibowie i wiele klanów, czy rodzin wyżej wymienionych. Starszyzna plemienna tychże ludów kontroluje tam te lokalne społeczności i chyba to właśnie u nich będzie to najskuteczniejsze wykorzystanie funduszy unijnych. Ichniejsze społeczeństwo nie ma jednolitej struktury, a większość ludności to właśnie muzułmanie (bo protestanci, czy Hinduiści nie stanowią nawet połowy procenta). I właśnie stąd moje pytanie – Co na to Islam??!. Korany, szariaty,sunnici, szyici, Państwo Islamskie w Iraku i Syrii (czyż nie wypadałoby żeby wystąpiło w obronie braci w wierze z Afganistanu gnębionych miliardami euro od niewiernych psów z Europy??!!). Bo nie jest znana raczej, jeszcze opinia afgańskiego społeczeństwa (tych ww.) na ten temat.

A Żydobolszewicki Jewrokolchoz można teraz oskarżać o finansowanie potencjalnych terrorystów,ooo.

Idzie nieznane, idzie złe. Dzięki UE!. Idzie wojna??.

Allah akbar!

MikkeHarry

 

 

Eisregen – Vom Muttermord (Od mordetsrwa matki)

Kawałek z albumu „Wundwasser” z 2004 r. Pionier opisuje w nim swoje dzieciństwo w retrospekcji. Od śmierci jego ojca matka popadła w alkoholizm i zaczęło dochodzić do brutalnych i gwałtownych ingerencji z jej strony. Wreszcie matka zostaje skierowana do jakiegoś ośrodka, ale wizerunek kobiet w oczach jej dorosłego syna pozostaje taki jaki był jego matki w dzieciństwie.  Bohater piosenki jako dorosły zaczyna mordować kobiety i przy każdej dokonywanej zbrodni wyobraża sobie że morduje swoją matkę. Załatwił sobie pozwolenie od kierownictwa ośrodka w którym przebywa jego matka na zabranie jej do domu gdzie morduje ją wieloma pchnięciami nożem.

Meine Mutter hat mich nie gemocht, sie hat mich ständig nur geschlagen.
Die Schuld der Welt ruht auf Kinderschultern, die Last konnt’ ich nie ertragen.
Ich war fünf als mein Vater starb, da wurde meine Welt zur Hölle.
Mutter trank den ganzen Tag, abends prügelte sie mich in den Schlaf
Ich lernte mit blauen Flecken zu leben, niemand hat sie jemals hinterfragt.
Ich versuchte ihr nicht im Wege zu stehen, manchmal hat es ein paar Tage geklappt.

Solo: M. Lenz
Als ich alt genug war hab’ ich mich gewehrt.
Viel zu lang’ auf diesen tag gewartet.
Mutter wurde in ein Heim eingewiesen,
doch mein Frauenbild war längst entartet.
Was Reue ist, hab ich nie gelernt.
Liebe kenn’ ich nur aus alten Geschichten.
Mit starrem Blick treib ich durch mein Leben.
Mein Hass auf Frauen begann sich ständig zu verdichten.

Vor ein paar Jahren begann ich Frauen zu morden.
Jedesmal mir gewünscht Mutter wär hier.
Hab’ sie gefoltert, hab’ sie gehäutet.
Hab’ durch ihr Blut meine Seele geläutert.
Hab’ durch ihr Blut meine Seele geläutert.

Heute nachmittag hol ich Mutter zu mir.
Ich hab’ es mit der Heimleitung abgesprochen.
Sie wird mit mir ein paar Tage verbringen,
wir werden zusammen schöne Lieder singen.

Ich werd’ ihr meine Messer zeigen.
Ich werd’ sie alle an ihr benutzen.

Mutter wird mir dankbar sein, sie muss nie mehr zurück ins Heim.
Mutter wird mir dankbar sein, sie muss nie mehr zurück ins Heim.
Mutter wird mir dankbar sein, sie muss nie mehr zurück ins Heim.

eis

Matka mnie nigdy nie lubiła, ale ciągle mnie biła
Wina świata spoczywa na barkach dzieciństwa, nigdy nie mogłem znieść tego ciężaru
Miałem 5 lat jak umarł mój ojciec, wtedy mój świat stał się piekłem
Matka piła cały dzień, wieczorami tłukła mnie we śnie
Nauczyłem się żyć z siniakami, nikt się nigdy o to nie pytał
Próbowałem nie stawać jej na drodze, czasami przez kilka dni się udawało

Jak byłem wystarczająco stary, obroniłem się
O wiele za długo czekałem na ten dzień
Matka została skierowana do ośrodka (domu?)
Ale mój obraz kobiet był już dawno zwyrodniały
Co to jest żal (skrucha) nigdy się nie nauczyłem
Miłość znam tylko ze starych opowiadań (historii)
Ze skostniałym (nierychomym) spojrzeniem przebyłem moje życie
Moja nienawiść do kobiet zaczęła się ciągle szerzyć (kondensować)

Przed kilkoma latami zacząłem mordować kobiety
Za każdym razem życzyłem sobie żeby była tu matka
Torturowałem ją, obdzierałem ze skóry (oskórowywałem, oskalpowałem)
Przez jej krew oczyszczałem (uszlachetniałem) moją duszę
Przez jej krew oczyszczałem (uszlachetniałem) moją duszę

Dzisiaj po południu przyprowadziłem do siebie matkę
Omówiłem to z kierownictwem ośrodka
Spędzi ze mną kilka dni
Będziemy razem śpiewać piękne piosenki (pieśni)

Pokażę jej moje noże
Użyje na niej ich wszystkich

Matka będzie mi wdzięczna, nie musi już nigdy wracać do ośrodka
Matka będzie mi wdzięczna, nie musi już nigdy wracać do ośrodka
Matka będzie mi wdzięczna, nie musi już nigdy wracać do ośrodka

*O jaki ośrodek tu chodzi??. Odwykowy??.

Atheist Rap

Zespół z którym zapoznacie się w dzisiejszym moim wpisie  nie ma nic wspólnego z rapem jakby się mogło wydawać po tytule. Czy coś wspólnego z ateizmem ma?? – nie wiem. Odpowiedzcie sobie na to pytanie sami bo zespół pochodzi z Novego Sadu w Serbii i gra punk, rock, hardcore i pop. Przedstawiam wam zespół z mało znanego pod względem muzycznym w Polsce kraju słowiańskiego jakby poniekąd, grający od 1989 r. (urodzin MikeHarry`ego) aż do teraz Atheist Rap.

Na pomysł założenia zespołu wpadli już na początku lat 80. wokaliści Aleksandar Popov i Vladimir Kozbašić, ale zespół powstał dopiero w 1989 r. i scalił innych muzyków grających od tamtej chwili na gitarze i perkusji. Pierwszy koncert na żywo zespół dał w Belgradzie w 1988 r. Po tym koncercie zespół z repertuarem składającym się z dwóch utworów dał kolejny  występ, a z nim kilka mniejszych, lokalnych występów. Przed tymi występami Popov napisał utwór „O.R.A” który był przez niego wykonywany osobiście z Kozbašićem jako drugim wokalistą. I ten występ zapewnił zespołowi status kultowego w całej Serbii mimo że nie mieli wtedy jeszcze żadnego wydanego nagrania audio ani video. Zespół dostał po tym wiele zaproszeń do występów w różnych klubach w Novym Sadzie. Przez ten czas zespół miał próby sceniczne i występy na żywo w Nowym Sadzie dopóki nie był zastraszany przez lokalnych tuzów i autorytety.

Tyle o początkach. Zespół ma jeszcze burzliwe dzieje w latach 90. i po 200o r., ale poniżej zajmę się tylko najnowszymi dziejami grupy.

Skład obecny zespołu:

  •  Viadimir Radusinović
  • Aleksandar Popov
  • Zoran Lekić
  • Aleksandar Milonanov

Zespół ma też kilku byłych członków min. jeden z pierwszych założycieli –  Vladimir Kozbašić.

athW 2011 r. zespół otworzył jedenasty ‚”Exit Festival” występując na głównej scenie i w pierwszym etapie imprezy, a w tym samym roku muzycy wystąpili dwa razy w Londynie. W 2012 r. zespół wydał singiel („Mene za budžu”), a w marcu 2013r. muzycy wraz c członkami innych serbskich zespołów min. „Hladno Pivo” nagrali cover innego zespołu („Ja sjećam se – Pamiętam”), w hołdzie jednemu ze zmarłych członków, któregoś z tych zespołów. Piosenka wyszła na albumie grupy „Dubioza Kolektiv” pt. „Absurdistan”. Potem był wydany jakiś kolejny, hołdowy utwór. W 2014 r. zespół wydał album pt. „Drugo pakovanje”  – „Inny pakiet, paczka, zestaw, tobół, pakowanie, pakunek”. Na koniec muzycy zapowiedzieli trasę koncertową przez Serbię i Chorwację w związku ze świętowaniem 25 rocznicy powstania zespołu.

W 2011 r. utwór „Fatamrogana” został wybrany przez słuchaczy ichniejszego (serbskiego) radia 202 nalepszym z 60 utworów wydanych przez wytwórnię PGP-RTB/PGP-RTS w trakcie 16 lat jej istnienia. Perwszy album muzycy wydali w 1992 r.  – „Maori i Crni Gonzlaes”, a ostatni album studyjny w 2009 r. – „Priče matorih pokvarenjaka”  i jak już wspomniałem w bieżącym roku najnowszy album. Oczywiście w czasach działalności grupy tu nie opisanych zespół grał na różnych koncertach w Serbii, Chorwacji czy Słowenii. A kto wie czy nie za dalszą granicą??. To pisać w komentarzach!.

Oficjalna strona zespołu ; Ulubiony utwór MikkeHarry`ego, chociaż było jeszcze coś o Wardburgu limuzynie i noszeniu krótkich włosów, kto wie co to za utwory też pisać.

A tutaj parę utworów audio do odsłuchania

Mało w polskich internetach o tym zespole, jak zwykle.

MikkeHarry.